onsdag 13. juni 2012

oppdatering !

Hei :)

Nå er det meste klart til brylluper :)

Vi har bestilt mat (For ganske lenge siden egentlig)
Brudekjolen har jeg funnet :)
Dress har mats funnet :)
Blomster har vi valgt ut :)
Bordpynt og sånt, vet jeg hvor jeg finner men har ikke kjøp inn enda.
Forlovere har vi begge valg ut :)
Brudepiker er vi sånn nesten sikre på, trenger bare svar fra den ene før vi har det i boks også :)
Prøvetime til håret har jeg fått også. vet hvordan jeg vil ha håret så det skal nok gå veldig bra :)

Så nå håper jeg det meste går etter planene og at det kommer til å se sånn ut som jeg har inne i hode mitt :)

Vi skal ha bryllups møte i morge !

Nå er det ikke lenge igjen til jeg er gift med mannen i mitt liv :D <3 gleder meg masse, kjenner sommerfuglene begynner å komme !<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar